piatok 9. februára 2018

Ako dopadol môj Winter Walk and Bike Week

Až dnes som sa dozvedela, že akcia, ktorá bola propagovaná na slovenskom facebooku na piatok pod názvom Do práce na bicykli v zime, bola vlastne celotýždňová akcia a zahŕňala nielen cestu do práce, ale aj zimné pešie prechádzky a bicyklovanie. O akcii som sa zmienila už aj na tomto blogu, takže  to, čo tomu predchádzalo, sa dozviete tam.

V pondelok, keď som o akcii čítala prvý raz, som si najprv pozrela predpoveď počasia na piatok. Predpovedali slnečný deň. To bolo ešte skoro jarné počasie, zem bola viac-menej suchá. Nasnežilo až v stredu do rána. Preto som sa stále nechcela registrovať. Povedala som si, že to stačí urobiť až v konkrétny deň. 

Dnes bolo síce pekné slnečné počasie, ale dosť chladno a zo snehu, ktorý pred pár dňami napadol, medzitým sa stihol aj čiastočne roztopiť, zostali  už len kusy ľadu. Vedela som o tom preto, že aj cez zatvorené okná bytu bolo počuť z parkoviska pri dome chrupavý zvuk kolies áut. Napriek tomu som sa rozhodla ísť von na bicykli.

Musím sa priznať, že to vôbec nebola sranda. Nevedela som po takom teréne jazdiť, stále som mala strach, že pri niektorom šmyknutí, ktorých nebolo málo, spadnem. Preto som úseky s ľadom išla radšej peši popri bicykli. 

Zo sídliska som sa vyviezla na hrádzu a navštívila som moje obľúbené miesto na dunajskom ramene Zuzana. Naposledy som tam bola niekedy v októbri. Odtiaľ som sa inou cestou vrátila domov.

Takže môžem povedať, že som sa bicyklovala na snehu, ale po tejto dnešnej skúsenosti netúžim po tom, aby som si to ešte niekedy zopakovala. Tu je zopár fotografií  z dnešného dňa.

Tam, kde na paneláky svietilo slnko, sa sneh roztopil do takýchto veľkých mlák.


 x










Snehová prikrývka zakryla nielen snežienky, ale už aj vykúkajúci medvedí cesnak. Najprv sa mi zdalo, že rastie príliš skoro. No keď som si popoludní otvorila doma môj profil na Google+, práve dnes mi pripomínali fotky s medvedím cesnakom spred niekoľkých rokov. A cesnak bol o poznanie väčší, ako ten, ktorý som vyfotila dnes.








6 komentárov:

  1. Nádherna zimna sceneria...šikulka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Práve mi padol do oka čas, kedy som odpovedala na predošlý komentár Viery M. a potom na čas, kedy si mi písal ty. Je zaujímavé, že som tu vtedy tvoj komentár nevidela. Nejaké čudné mi to je. Takže sorry za oneskorenú reakciu.

      Odstrániť
  3. Keďže to bol aj Walk Week, prechádzky žiadne neboli? Počasie toho týždňa bolo skôr vhodné na prechádzky ako na bicyklovanie.
    Zdraví Julka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že som si musela pomôcť nazretím na môj iný blog, aby som sa rozpamätala. Boli aj prechádzky, jedna dokonca aj mimo mesta. Každý deň je iba raz za život, tam sa to dozviete :-)

      Odstrániť