sobota 6. októbra 2018

Októbrové bicyklovanie

Je šiesteho októbra a moja choroba, zdá sa mi, konečne ustupuje. Kašlem už len sem-tam, no fit ešte nie som. Ešte predvčerom som si myslela, že už včera - v piatok asi vytiahnem aj bicykel, no radšej som tak neurobila. Ráno mi Google+ pripomenul jednu z minuloročných októbrových cyklistík. To ma nakoplo, aby som si na blogu vyhľadala cyklotúry, ktoré som v minulosti podnikla nielen začiatkom, ale vôbec počas mesiacov október.

V archíve tohto blogu sa prvýkrát vyskytuje október v roku 2010. Prvým októbrovým príspevkom bol tento:










Aj v októbri 2011 som si vybrala za cieľ jedinej zaznamenanej cyklistiky na blogu znovu to isté miesto.




Až pri tejto rekapitulácii si uvedomujem, ako sa moje túry stále opakujú. Prichádzam do októbra 2012.







V roku 2013 som už asi v októbri nebicyklovala, nenašla som z toho obdobia ani jeden príspevok. Zato v októbri 2014 som zaznamenala tri cyklotúry.


DSCN8685


IMG_9543h

DSCN0297


Okrem týchto troch článkov som v tomto mesiaci zverejnila na blogu aj tlačovú správu, ktorá hovorila o otvorení novej cyklotrasy Jurava. Až nedávno sa mi ju podarilo prvý raz vyskúšať.

Diár môjho sports-trackera hovorí, že síce som v októbri 2015 bicyklovala, ale na blog som niečo napísala až koncom novembra.


DSCN9924

Spomienka na október 2016 hovorí o tomto:


 Fotka:      Fotka:





Pekne sme sa prehupli do roku 2017. Ten je najbohatší na októbrové príspevky. Všetkých sedem príspevkov nájdete 

pod týmto odkazom.


 











Z októbra 2018 je pred nami ešte poriadny kus. Preto verím, že na tomto blogu pribudnú záznamy z nejakých cyklistík, nebolo by odveci, keby sa objavila aj nejaká nová trasa.

6 komentárov:

  1. Danielo, pokazałaś fantastyczne zdjęcia ze swoich podróży !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ela! Aké prekvapenie! Zdá sa mi, že si tento môj cyklistický blog navštívila prvý raz. Ďakujem za návštevu aj za komentár.

      Odstrániť
  2. Pani Daniela, keďže som už vo veku, keď bicykel nie je môj dopravný prostriedok, využívam na pobyt v prírode Vaše fotografie. Ja som teraz v oktobri absolvovala len jednu dlhšiu vychádzku do Kittsse, keďže tri kilometre z Kopčian ešte zvládnem. Vyšlo nám aj počasie a pár foto som dala na môj FB.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pôjdem si pozrieť vaše fotky na fb. Ja som v Kittsee, myslím tým zámok a park, navštívila naposledy možno na jar, ani si nepamätám. Už viem! Krátko pred letnými slávnosťami, lebo tam už bolo nainštalované pódium a hľadisko. Keď som dávala dokopy tento príspevok, asi som tušila, že môj kašeľ len tak skoro neodznie. Celý mesiac som poriadne nebicyklovala, bola som len na dvoch krátkych vychádzkach tu v okolí.

      Odstrániť