nedeľa 14. októbra 2018

Seniori v pohybe

Práve dnes ma upútal článok s týmto názvom v Bratislavských novinách. Píše sa tam o občianskom združení s týmto názvom, ktoré sa venuje nielen pohybovým aktivitám seniorov.

Nepotrebujem byť zaradená do nejakého združenia, pohyb si viem naordinovať  a zorganizovať aj sama. Keď to nie je bicyklovanie, je to pešia chôdza prechádzková, alebo turistika. Dnešný dátum sa blíži k polovičke októbra a ja som bicykel vytiahla dnes prvý raz. Na blogu projektu 365 dní som v podslednom období viackrát spomínala, že ma zase navštívila choroba v podobe infekcie horných dýchacích ciest a následného kašľa, ktorý sa ma drží a nie a nie sa ma pustiť. Možno aj preto neprestáva, lebo som chorobu vôbec nevyležala, lákali ma aj počas choroby prechádzky v meste a potom aj mimo mesta. Na vine bolo krásne októbrové počasie. Uvažujem o tom, že by som k tomuto blogu mala vytvoriť podstránku, ktorá by sa venovala mojej turistike a prechádzkam v meste. Môj pohyb nespočíva iba v bicyklovaní.

Pôvodne som sa vybrala k Čunovským jazerám, pretože viem, že jeseň je tam krásna. Lenže fúkalo trošku viac, ako by som si po nedoliečenej chorobe priala. Plánovaný cieľ som zmenila a z hrádze som zišla dole, aby som si to nasmerovala k Jarovskému ramenu a potom k Malému a Veľkému Zemníku. Nebola som v tých miestach dobre dávno. Myslela som si, že keď je dnes nedeľa, nebudú veľké nákladné autá premávať, ale zmýlila som sa. Pracovalo sa tam aj dnes.

Tu je teraz malá fotogaléria z dnešnej cyklistiky. Ak sa chcem dostať k Malému Zemníku, musím najprv prejsť betónovou cestou, ktorá vedie cez Jarovské rameno.





 Toto je stavenisko nového mosta cez Dunaj.






Že dnes zase fúkal vietor, dokazuje aj táto fotografia.



Od Malého Zemníka som prešla k Veľkému. Ale zostala som iba na jeho okraji, ďalej som nešla. Vrátila som sa späť na hrádzu.







Nezabudnite, že je október, mesiac úcty k starším 💔

2 komentáre:

  1. Akosi skoro ste ukončili sezónu :-( Škoda. Rada si chodievam čítať vaše príspevky z bicyklovania. Už sa teším na budúcu jar.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, je to tak :-( Keď som teraz schvaľovala tento komentár, všimla som si, že tam mám rozpísaný článok s názvom "Už mesiac nebicyklujem". Ak ho budem niekedy dokončovať a zverejňovať, budem musieť zmeniť názov.

      Odstrániť