pondelok 11. februára 2019

Zdravím vás, cyklisti!

Pred pár dňami som u jednej poslankyne nášho parlamentu čítala facebookový status, že sa teší na to, kedy konečne vybehne von na bicykli. Mnohí sa jej tam pochválili, že jazdia aj teraz v zime. Ja som sa vlani premohla aspoň raz, keď som v rámci akcie zimného týždňa na bicykli vybehla aspoň kúsok na hrádzu. Túto zimu som bicykel z chodby nevytiahla vôbec.

Môj bicykel odpočíva už od 14. októbra. Dosť dlho. V ten deň som sa bola pozrieť pri Malom Zemníku, lebo som chcela vidieť, ako to tam pri výstavbe nového mosta cez Dunaj vyzerá.


Odvtedy už mám za sebou aj jeden silný zápal priedušiek a keď sa preklikávam poslednými príspevkami z minulého roku, tak zisťujem, že aj v nich som písala o chorobe. Akosi to ide so mnou dolu z kopca 😒. Od poslednej choroby som sa kašľa nezbavila ani dodnes. Takže sa bicyklovať stále nechystám. Často sa však vyberiem na pešie prechádzky. Nielen v okolí bydliska, ale aj do vzdialenejších končín mesta.

Pri tej poslednej prechádzke, pri ktorej som prešla peši z ružinovskej strany Mosta Apollo po nábreží a Starým mostom som sa vrátila do Petržalky. Po hrádzi som prešla až domov. Cyklistov som veľa nestretla. Za celý úsek prešli popri mne za ten čas iba dvaja. Kúsok od Starého mosta je reklama s upútavkou na výstavbu Nového Lida. Na chvíľu som sa tam zastavila a prečítala som si, kam všade sa dá odtiaľ na bicykli dostať.


 Kam z Lida na bicykli?


Cieľovým miestom dvoch uvedených trás je miesto, kde som ešte na bicykli nebola, trasy som absolvovala iba čiastočne. Okrem toho miesta som absolvovala všetky zmienené trasy. Pre toho, kto sleduje tento blog, nebude problémom zistiť, do ktorého miesta som ešte na bicykli neprišla. Musím však  poznamenať, že okrem uvedených trás sa dá z Lida nasmerovať na mnoho iných miest.

Viete, ktoré je to miesto?





 


Namiesto cyklistov behajú po hrádzi srnky :-)

A vy, čitatelia moji, s vami je to ako? Bicyklujete sa aj v zimnom období?

Na záver ešte jedno upozornenie. Možno ste niektorí z vás sledovali môj blog prostredníctvom sociálnej siete Google+. Táto pomaly končí a ja som si prestavila môj profil z Google+ na Bloggera. Ak by ste chceli, aby ani v budúcnosti nič z noviniek na mojom blogu neušlo vašej pozornosti, môžete sledovať môj blog viacerými spôsobmi. Stačí, ak sa pozriete na pravý okraj stránky a tam hneď pod archívom blogu  nájdete možnosti sledovania blogu.


1 komentár:

  1. Dobrý deň. Bohužiaľ, nerobím výlety na bicykloch. Opustil som sa a zbytočne dávno. Prajem Vám nádherné výlety tento rok. * Nemáte čo veľa skúmať so zaujímavými miestami, mám to teraz. Samozrejme, deti a priatelia nepomáhajú, ale ako to už nebolo. S pozdravom.

    OdpovedaťOdstrániť