piatok 29. apríla 2016

Milí moji

vyzerá to tak, že tento rok nebude o nič lepší, ako ten minulý. Aspoň teda, čo sa môjho bicyklovania týka. Namiesto toho, aby som začala cyklistickú sezónu, zase som ochorela. A môj Kellys, ktorý bol v servise na konci minulého leta ešte ani poriadne nezabral a už je zase v oprave. Vlastne od chvíle, kedy som s ním išla domov z tej predošlej, niečo na ňom sem-tam vrzlo, ale to som si myslela, že niečo, čo bolo menené, nejako dobre ešte nesadlo, že sa “to urobí” časom. Neurobilo. Keď som túto jar začala jazdiť, škrípalo to stále viac. Nezostávalo mi nič iné, len s ním ísť znovu do opravy.


Pôvodne som plánovala ísť v pondelok, ale v ten deň bol u nás taký studený vietor, že som nikde nešla. Vybrala som sa teda hneď na druhý deň v skorých dopoludňajších horinách. Už v podvečer toho istého dňa som dostala správu, že mám bicykel opravený, aj s informáciou, čo všetko bolo zlé. (A to som pri tom poslednom zadaní povedala, dajte mi bicykel do takého stavu, aby bol v poriadku…) Možno sa mi dnes podarí ísť preň.

Už minimálne tri týždne tu mám v konceptoch jeden príspevok, ku ktorému mi chýba vybrať ešte zopár fotografií, no nejako sa k tomu neviem dostať. No zato vám dnes ukážem to, čo som videla cestou do opravy s bicyklom.

Najprv fotka, ako som to videla ja voľným okom.



A takto som si Schneeberg v Rakúsku priblížila s fotoaparátom.






Tu je pohľad trošku viac doprava, na kopce, ktoré sú v okolí Bergu, kde som bola minulý týždeň a možno sa mi podarí z toho zosmoliť nejaký príspevok s fotkami skôr, ako ten, o ktorom som písala vyššie. Tie kopce  úplne vzadu sú možno naše Malé Karpaty, no nie som si istá.



No a posledná novinka. Kúpila som si ukladací box s motívom bicyklov. Len ešte neviem, čo si budem do neho odkladať. Žeby cyklistické veci? Uvidím. Klikni SEM.

Dúfam, že sa na stránkach tohto blogu stretnem s vami čo najskôr. Zatiaľ dovidenia!


Toto je kópia článku, originál ktorého bol publikovaný na TOMTO BLOGU



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára