pondelok 27. júna 2016

Hlásim sa

len tak, aby ste vedeli, že žijem Ani sa veľmi nemusím preklikávať mojim denníkom na sports-trackeri, aby som vedela (viem to aj bez neho), že ani túto sezónu veľa nebicyklujem. Od cesty po Záhorí som nabicyklovala iba 60 km! Motala som sa len tu v okolí. O jednej z tých troch ciest som tu písala.

Minulý týždeň som sa vybrala prvý raz k Čunovským jazerám, ale cestou som to vzdala a zaparkovala som len na bližšom Malom Zemníku, čo je neveľká vodná plocha odstaveného ramena Dunaja. Hoci som z domu vyšla už niečo po desiatej hodine, horúčava bola taká, že sa mi chvíľami zatmievalo pred očami a strácala som rovnováhu. Už dávno mi tak blbo od tepla nebolo.


Na jazerách som chcela fotiť flóru. Jedným z dôvodov, prečo som sa tam rozhodla nakoniec neísť, bolo aj to, že som veľmi rýchlo zistila, že som z domu odišla bez dioptrických okuliarov. Bez nich som pri fotení úplne stratená. Na veľké počudovanie, keď som doma stiahla fotky do počítača, ani som z nich až tak veľa vyhadzovať nemusela.


Vlastne oba posledné dva ciele môjho bicyklovania boli na Malom Zemníku. Kto toto dunajské rameno nepozná, tu je zopár fotografií.







Fotka Fotka


Ako som už písala, horúčava bola taká, že aj cyklisti sa vyzliekali a ja som si vyberala také chodníčky, kde som bola v tieni stromov.


Fotka Fotka
Fotka Fotka


Ešte chcem zverejniť novinku pre bratislavských cyklistov. Takých, ktorí by radi chodili bicyklovať do Devína a popri rieke Morave ďalej, ale majú strach z cesty na Devín, ako napríklad aj ja. Od tejto soboty môžu počas víkendov do Devína použiť autobus MHD číslo 29.


Fotka Fotka



Toto je kópia článku, originál ktorého bol publikovaný na TOMTO BLOGU




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára