utorok 8. augusta 2017

Už je to viac ako mesiac

čo som tu napísala posledné riadky a zverejnila fotografie z bicyklovania. Príšerne rýchlo ten čas letí! Áno, ja viem, že sa opakujem, ale je to tak. Je niekto iného názoru?

Mrkla som teda do mojej aplikácie, ktorá mi zaznamenáva cyklovychádzky, ale aj tie na pešo, aby som si pripomenula, kde som sa bola počas mesiaca júl bicyklovať. Nuž, veľa som toho nenapozerala... Vlastne túto sezónu znova nič výnimočné 🙁

Takže len pár slovami a viac obrazom. Z Bratislavy som sa vôbec nevzdialila. Najďalej som bola na vodnom diele v Čunove, moje jazdy boli kratšie, väčšinou v dopoludňajších hodinách a viackrát som si to namierila popri Dunaji, kde ma v horúčavách osviežoval trošku chladnejší vzduch od vody. Sledovala som prírodu popri cyklistickej ceste a často som si domov niesla kyticu divých kvetov. Na bicykli som si bola pozrieť novú promenádu na petržalskom brehu Dunaja, z ktorej som bola mierne rozčarovaná. Nie tak celkom z nej, ale z jej dĺžky. Bodaj by tak vyzerala celá až po Starý most. Posledným júlovým dňom som zakončila aj moju cyklistickú aktivitu. Ako som už spomínala, počas horúcich júlových dní som sa "motala" hlavne popri Dunaji a jeho ramenách.

13.7.




 

20.7.



28.7.




29.7.







31.7.




Jednu fotku dávam ešte pod tento krátky text. Na veľkom úseku petržalskej hrádze sú rôzne objekty polepené žlto-modrými nálepkami. Nevie mi niekto povedať, čo tie nálepky znamenajú?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára