nedeľa 6. októbra 2019

Vôbec sa tomu nečudujem


Čomu? No predsa tomu, že na blog skoro nikto nechodí. Nemá dôvod. Ja nebicyklujem, teda nemám ani o čom písať. Keď mám chvíľu čas, tak si robím aspoň poriadok v mobile a v počítači, kde mám aj záznamy doterajších trás za niekoľko rokov. A práve pri takomto prezeraní som sa pýtala sama seba, či používam tú najlepšiu aplikáciu na zaznamenávanie mojich pohybových aktivít.

Sports tracker som si stiahla vtedy, keď som začala používať mobil od Apple. Bolo to niekedy koncom roku 2013. Mobil som zdedila po synovi, ktorý tam mal nainštalovanú aj túto aplikáciu. Ja som si teda založila konto tiež tam. Počas tých rokov som si všimla, že ľudia používajú rôzne aplikácie. Celkom by ma zaujímalo, ktoré sú to a ako sú s nimi spokojní.

Tento príspevok píšem preto, lebo dúfam, že sa dostane medzi viacerých cyklistov a možno mi niektorí budú chcieť aj odpovedať. Nechám sa prekvapiť. Zatiaľ sa tu veľa ľudí neodvážilo zanechať zopár svojich slov. Ktovie, že prečo....

Za posledné dva mesiace som na blogu zverejnila iba dva príspevky. Takto vyzerá návštevnosť môjho blogu za posledný mesiac ako ho ukazuje jedno z mojich počítadiel. Viem, že nezaznamenáva všetky návštevy, takže sú to len orientačné čísla. V ten jeden deň, keď je na blogu cez sto kliknutí, prišiel pravdepodobne niekto, kto tu bol prvý raz.




Pozorný čitateľ si určite všimne, že prehľad návštev som naskenovala z počítadla ešte 2. októbra. Vtedy som začala písať tento príspevok, no niečo ma vyrušilo a viac som sa k nemu nevrátila. Až dnes. Možno je to aj lepšie, lebo sem môžem dať zopár jesenných fotografií, ktoré som urobila pri dnešnej októbrovej cyklovychádzke.











5 komentárov:

  1. Danielka, ja sem chodím celkom pravidelne :-). Keď Ťa písanie a zaznamenávanie zážitkov, postrehov z Tvojich cyklistických potuliek baví a teší, nerieš návštevnosť blogu. Prajem veľa šťastných kilometrov. Rada si o tom niečo prečítam :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika, si milá a ďakujem za sledovanie aj komentovanie :-) Neriešim to, napísala so o tom, len aby reč nestála. Má to súvislosť s mojou neaktivitou, preto sa nemôžem ničomu čudovať. Ale aj u teba som sa bola včera pozrieť, že či som medzi sledovanými blogmi niečo neprehliadla. Zistila som, že neprehliadla, to len ty tiež dosť dlho na blogu mlčíš. Pritom by som si celkom rada pozrela nejaké fotky z tvojho kraja.

      Odstrániť
    2. Áno, na blogu momentálne mlčím, ale musela som trošku redukovať svoje nespočetné aktivity. Určite za blogom nezatváram dvere, len taká momentálna pauza na nový nádych.

      Odstrániť
  2. ... a tiež niekomu stačí, keď si článok prečíta a fotky pozrie v maile, tam to všetko je, keď príde upozornenie... keby som nechcel reagovať, ani ja by som neklikol až sem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za obsiahly komentár cez messenger. Vidíš, možno sú okrem teba aj ďalší sledovatelia blogu, ktorým chodia novinky cez email a vtedy príde celý článok do mailu. Dlho som o tom netušila, že to tak funguje, lebo ja sledujem blogy iným spôsobom. Príde mi iba nadpis a niekoľko riadkov, takže si musím na článok kliknúť.

      Odstrániť