nedeľa 14. júla 2019

Prvá júlová len kúsok za Lafranconi


Mierne rozbehnutá, presnejšie napísané rozbicyklovaná, som sa aj na tretí deň, čo už bolo prvého júla, vybrala ráno o pol ôsmej zase bicyklovať. Tentoraz som išla opačným smerom ako v predošlých dňoch, teda smer Most SNP a ďalej. Nemala som stanovený presný cieľ, takže mi bolo jedno, ako dlho sa zdržiavam fotením a kde si poviem, že dosť, vraciam sa späť.

Prvé dlhšie zastavenie bolo pri Dunaji, v areáli Magio pláže. Hoci nie som s týmto zariadením vôbec vnútorne stotožnená, nezvyknem ho navštevovať, v to prvojúlové teplé ráno som túto možnosť využila. Vybrala som si jedno z lehátok a chvíľu som vnímala rannú atmosféru, ktorá  mi ponúkala výhľad na Dunaj a na druhom brehu na hrad a Staré mesto.



 



Žlté bajky pod Mostom SNP čakajú na svojich zákazníkov. Jeden je medzi nimi, ktorý tam zjavne nepatrí 😆









Keď som za Mostom Lafranconi už po neviem koľký raz zastavila a zostúpila z bicykla, aby som si mohla pofotiť kvety, či motýle, zrazu len za mojím chrbtom začujem tiché šuch šuch šuch. Obzriem sa a čo nevidím? Už druhého zajka toho dňa. Vôbec sa mnou nenechal rušiť. Aj keď som už podišla znovu k bicyklu, stále sa kŕmil. Prvého som fotila len kúsok od nášho domu, na parkovisku pri ekonomickej univerzite a tu sa mi do cesty priplietol ďalší. A to už nehovorím, že jedného sme mali možnosť sledovať niekoľko posledných dní rovno z balkóna. Našiel si útočisko vo vysokej tráve na našom trávniku. To aby zvieratká videli aj tí, ktorí do prírody nechodia. 😏




Cestou späť som zišla z cyklochodníka trochu bližšie k Dunaju. Tu som videla velikánsku húsenicu. Obdivujem trpezlivosť toho, kto ju vytvoril.



Už som zase naspäť v blízkosti Mosta SNP. Na spiatočnej ceste domov som sa zastavila ešte v tom čase dosť neupravenom Sade Janka Kráľa.





 Na záver ešte zajko, ktorého som fotila hneď na začiatku mojej prvojúlovej cyklovychádzky.



***

V predošlom a dnešnom príspevku som nedala odkazy na žiadne staršie články s príbuznými témami, ako som to robila v minulosti. Verím, že si nájdete v archíve aj z minulosti niečo, čo vás zaujme. Stačí sa pozrieť vpravo do archívu blogu. → → →


P. S.
Ďakujem, že sledujete môj blog 👍 a nebudem sa hnevať, keď dáte o mne vedieť aj iným čitateľom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára