piatok 7. septembra 2018

Pri príležitosti prvého výmesačia

od kúpy nového Kellysa som sa rozhodla, že napíšem k tejto udalosti článok. Taký všeobecný, nie z nejakej konkrétnej túry. Ani nemám z akej, lebo na tej poslednej som bola pred viac ako týždňom a o tom som tu už písala. Len v skratke zhrniem mesiac odo dňa, kedy som prišla domov s novým bicyklom.

Bolo to 7. augusta. Prvá fotka nového bicykla vznikla hneď po jeho kúpe vonku pred obchodom. Dôkaz o tom je tu. Nie, nie! Musím sa opraviť. Úplne prvá fotka vznikla ešte začiatkom augusta, keď som si ho bola prvý raz pozrieť v obchode.



Iba o chvíľu vznikla ďalšia. Bola som si uhasiť smäd toho horúceho dňa.


Cestou domov som už bicykel nefotila, teda viac jeho fotografií toho dňa nevzniklo. Na svoju mediálnu kariéru si nový Kellys musel pár dní počkať. Aby som si mohla na dni spred mesiaca spomenúť lepšie, nazrela som do análov denníka môjho sports-trackera.

Keďže bol tohoročný august veľmi horúcim mesiacom, na prvú dlhšiu vychádzku s novým bicyklom som sa vybrala až o päť dní. O tom, kam viedla moja cesta, som písala  v článku na tomto blogu. Jeho názov znel:

Počas toho výletu si Kellys užil fotenia naozaj dosť. Na ďalšom, kedy som sa vybrala zase opačným smerom, som fotila nielen bicykel, ale aj ruksak. Ten je totiž teraz náhrada za cyklistickú tašku, ktorú som nosila na starom bicykli. Keďže je už v dezolátnom stave, potrebujem si kúpiť novú. Lenže k tomu je najprv potrebné prehodiť zo starého bicykla na nový nosič. A to sa akosi synovi nepodarilo, tvrdí mi, že starý nosič na nový bicykel nepasuje 😞 Nosenie ruksaku na chrbte asi dlho nevydržím. O tom napíšem ešte neskôr. Aj dezén plášťov sa mi na novom bicykli páči👍




Na ďalší deň som bola zase len na krátkej dopoludňajšej cyklovychádzke v okolí. Augustové horúčavy neprestávali.



Po viac ako dvoch týždňoch od kúpy som cítila, že zadné koleso je mäkké. Musela som ho dofúkať. Vybrala som sa teda na jednu z blízkych čerpačiek, kde bol práve v službe môj občasný cykloparťák. On mi koleso nafúkal a ja som sa mohla ísť bicyklovať. V ten deň som sa iba motala v okolí, ďaleko som nešla. Zato zažil zaťažkávaciu skúšku, čo sa týka terénu, po ktorom som s ním išla.


Ako je vidieť, výbava na bicykli pribúda. Na riadidlá som si pripevnila aspoň dočasne starú tašku a konečne mám namontované aj puzdro na mobil. To som kupovala ešte na starý bicykel, no krátko na to som sa rozhodla, že budem kupovať nový, tak som ho odložila až na ten. Nosič na zadnom kolese pripevnený stále nemám.



O pár dní som sa zase bicyklovala len v blízkom okolí. Kúsok od Prístavného mosta som čakala na cykloparťáka, s ktorým sme sa chceli dohodnúť na detailoch nasledujúceho dňa. Ako som tam chvíľu stála, stala som sa svedkom, (aj keď len ušami, lebo som v tej chvíli bola k inkriminovanému miestu otočená chrbtom), cyklistickej nehody. Jeden cyklista išiel po hrádzi, druhý schádzal z mosta. Keďže som to na vlastné oči nevidela, usudzujem, že ten zelený nedal prednosť červenému. A ten na to aj viac doplatil. Zelený sa po pár slovách zobral a odišiel si po svojom.



Prechádzal popri mne aj "blúdiaci Holanďan". Alebo Francúz? Diaľkový cyklista prišiel po Prístavný most, zastavil sa pri orientačnej tabuli a mape, ktorú chvíľu študoval a potom sa vrátil na smer, z ktorého prišiel. Asi mi neuveríte, kde som ho na druhý deň videla. My sme sa už vracali z Eckartsau domov, jeho sme videli na ceste smerom tam.   Celkom by ma zaujímalo, kam išiel deň predtým, keď sa vrátil od Prístavného mosta a kde sa túlal do ďalšieho dňa.


O cyklovýlete nasledujúceho dňa som už písala tu:

Tu spomeniem ešte to, čo som sľúbila vyššie. Celý deň som mala na chrbte ruksak, v ktorom som mala veci potrebné na dlhšiu cyklistiku. Tričko pod ruksakom som mala úplne mokré, pot mi stekal z chrbta až na nohavice. Nebolo to nič príjemné. Preto budem radšej nosiť na zadnom kolese "safari výbavu" ako tomu hovorí môj starší syn. Je to oveľa pohodlnejšie, ako si niesť veci na chrbte.

Posledným výjazdom bol ten spred dvoch dní, kedy som zašla na Ostrovné lúčky. Nebola som tam od začiatku leta.
 





Toto boli moje výjazdy s Kellysom za mesiac, čo ho mám. Dúfam, že ďalšie týždne a mesiace budú na cyklistiku bohatšie.


2 komentáre:

  1. Nosič by ti bol ochotne namontoval predajca bicykla - podľa mňa. Čo je to tá safari výbava ?
    Musíš mi už predstaviť nový Kellys osobne !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Safari výbava sú tie tašky na zadnom kolese. Môjmu synovi stále prekážajú, večne si z nich robí posmech a nazval ich safari výbavou. Daj vedieť, kedy sa budeš chcieť s Kellysom zoznámiť osobne.

      Odstrániť